Girl killed blackmailer over asking new girl کراچی میں ایک لڑکی نے بیلک میل کرنے والے لڑکے کو قتل کردیا


کراچی میں ایک لڑکی نے بیلک میل کرنے والے لڑکے کو قتل کردیا۔۔لڑکی کہتی ہے کہ اس نے مجھے گھر والوں سے ملانے کے لئے بلایا لیکن اس نے وہاں میری قابل اعترض ویڈیو بنائی اور مجھے بلیک میل کرتا رہا کہ لڑکیاں میرے پاس لائو ورنہ میں یہ ویڈیو لوگوں کو دکھادوں گا۔۔مجھے اپنی جان کی پرواہ نہیں لیکن جب سے لڑکی لانے کا کہا تو میں طیش میں آگئی۔۔ میری جان جانی ہے تو جائے مگر باقیوں عزت بچ جائے۔۔۔بہادر لڑکی نے فائر کرکے بلیک میلر کو دنیا ہی سے باہر پھینک دیا۔۔۔


Girl killed blackmailer over asking new girl  

2 Comments

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post